Buna ziua! Cu cineva cu care sa ma cert, va rog

Eu am o mare problema cand o firma, indiferent de (re)numele, marimea si grosimea ei, greseste fata de mine. Ma cert cu prima persoana din firma care-mi vine la vorbitor. Fie ca e vorba de tanti de la ghiseu sau de studentul de la call center, consider ca acea persoana reprezinta firma in fata mea si trebuie sa suporte greseala, chiar daca de vina este, poate, Gica de la vopsitorie.

Cum ar fi sa sun la cosmote pentru serviciile lor proaste (e doar un exemplu) si sa spun Buna ziua, vreau si eu va rog cu cineva cu care sa ma pot certa ? Mi se pare ca cei ce stau la ghiseu sau raspund la telefon trebuie sa stie sa-ti raspunda la orice intrebare…

Iar toata treaba a plecat de la faptul ca un magazin online mic a trimis a2a oara un colet prost (desi s-a dovedit ca ce au trimis a fost compatibil cu ce trebuiau sa trimita), dupa ce prima oara au trimis cu totul altceva (desi ei spuneau ca este compatibil). Si bineinteles ca sub precipitatiile nervilor mei a picat tanti de la telefon, care probabil nu a impachetat ea coletul, dar stia despre ce e vorba.

Intrebarea la care raspunsul meu e posibil gresit ar fi: ne certam cu firma sau cu persoana din firma care a gresit fata de noi?

Comentarii (2)

Leave a Reply

Emailul tău nu va fi publicat. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *