Campanii vodafone fara succes

Există vreo persoană sănătoasă care încă nu s-a sictirit de reclamele la Vodafone?
Au băgat o grămadă de bani în nişte reclame oarecum bune la prima, a doua, a treia vedere, dar ale naibii de sâcâitoare de la a n-a revedere. Am asistat la un record de 3 reclame / pauză de publicitate! Au fost drăgălaşe la început, mai ales cele cu CRBL. Cele cu cei 2 crai (unul care nu vorbeşte şi unul care vorbeşte prost, pe care l-am văzut în ApropoTV şi e penibil când vorbeşte fără scenariu) şi crăiţa m-au pierdut încă de la faza cu maximia când mi-am dat seama că nu fac parte din publicul lor ţintă: elevii de clasa a 4-a cărora părinţii le atârnă HTC-ul legat cu aţă de gât. Dar deja s-a intoxicat lumea cu reclamele lor. Şi cel mai mult au de suferit tot ei: au început să se porteze până şi acei puşti de clasa a 4-a.
Până la urmă, ce caută lumea la o reţea de telefonie mobilă?
1: telefoane ieftine şi 2: minute, semeseuri şi internet cât încape la bani puţini.
Ce oferă Vodafone din cele de mai sus? 
Păi, nimic. La telefoane ieftine e bătut de Orange, iar la minute&stuff de Cosmote (din câte am înţeles, internetul de la Cosmote a început să rupă).
Ce ne oferă Vodafone în schimb?
Reclamă multă.
Numai bine şi iubire

Leave a Reply

Emailul tău nu va fi publicat. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *